Tuesday, October 12, 2010

PES2011

PES 2011: Pro Evolution Soccer 2011
Release date :November 2010

Ini merupakan game kegemaran aku,memang tak boring layan game ni. Aku bagi 9.5/10.  Grafik memang cantik daripada Pes 2010. Bila grafik cantik tak la rasa bosan nak main game,sedap mata memandang betul tak? . Aku dah ucap goodbye kat FIFA. Dulu aku peminat setia fifa .walaupun ada perubahan versi fifa 2011 aku rasa masih tak boleh lawan dgn PES 11 ni, mmg gameplay fifa ok, team2 dlm games ni banyak. tapi grafik dia x cukup cantik jauh berbeza dengan PES, bagi aku grafik paling utama, bila grafik lawa cun baru ada feel nak main. Aku tengok IGN telah memberi score 9.0 kepada PES2011 manakala fifa2011 mendapat 8.5. Installer game ni bersaiz 6GB aku sedut guna line tenet pejabat :) 24 jam dah complete. Jimat duit xperlu beli... hihihi...

Review aku tentang PES 2010 ni:
- wisel sedap didengar,tak macam PES sebelum2 ni slow
- tekel nampak real,sblm ni tekel mcm nak duduk bersimpuh pun ada
- grafik jgn kata kalau konami,mmg tip top la,main tanpa lag walaupun high setting,ni yg kita nak,teknologi tinggi,wpun grafik cantik,tapi tak korbankan performance(tgk PC jgk)
- sorakan penonton meriah gila
- suara pertukaran pemain agak jelas kedengaran tak mcm sblm ni
- menu habis rombak/nmpk kemas..mmg 100% berubah,bukan konami main celup2 yg sblm,mantap gila depa punya idea,tak terpikir pulak aku depa nak buat mcmtu..
- Siap ada stamina indicator,berkala2,nampak ceria ja PES2011 ni
 

 up


No comments:

Post a Comment