Sunday, September 26, 2010

Logitech Gaming Mouse & Keyboard

Logitech MX518 Optical Gaming Mouse
Aku baru je upgrade Mouse Cap Ayam to Logitech MX518 + Logitech mousepad "Cap Ayam" pulus tak brapa mengizinkan..angkat ikut kemampuan je la.. 2 minggu sblm tu aku sambar Logitech G15v2 dulu..kalu ada rezeki lepas ni berkeinginan untuk upgrade gamepad ke Razer Onza Xbox 360 Controller nampak mcm menarik je..Barang aku beli nih memang benda yg aku idamkan..berciri unik memang memenuhi kehendak aku dan ikut bajet..sebelum beli aku survey byk2 baca review byk2 untuk memastikan benda nih bagus dan berkualiti..sebelum tu aku tunjuk spec dulu.

Logitech MX518 optical gaming mouse
Tracking resolution: 400 - 1800 dpi
Image processing: 5.8 megapixels/second
Maximum acceleration: 15 G
Maximum speed: 1 m/second (depending on surface)
ini pula gambarnya:



 Unik kan design mouse logitech nih..macam kene ketuk kemek habis..sebenarnya takde pape grafik design mouse nih memang unik dibuat seakan kemek..mouse nih max dpi 1800 memang sesuai tuk fps gaming jadi pergerakan lebih laju dan lancar.  Item ni aku beli online kt lowyat jugak RM90 termasuk pos penghantaran


Logitech G15V2 Keyboard
Aku memang minat gila dengan item ni.. cantik, kemas dan selesa..sesuai sangat untuk gaming.. siap boleh berkelip2 lagi ikut rentak lagu.Item ni aku beli online dr lowyat RM200 termasuk pos penghantaran

Razer Onza Xbox 360 Controller 
next  item

No comments:

Post a Comment