Wednesday, October 13, 2010

Battlefield:: Bad Company 2

Battlefield: Bad Company 2”

Battlefield: Bad Company 2 Battlefield: Bad Company 2 adalah game FPS/perang. Game ni boleh dimainkan dalam 2 mode iaitu mode single-player dan multiplayer/ online. Aku baru main separuh jalan je sebab rasa pening kepala bila main game2 jenis FPS ni lama-lama kita cuma nampak tangan dan senjata sahaja. Tak dinafikan game ni mmg best, grafik betul2 gempaQ..puas hati, tapi aku boleh main 1 ke 2 jam sahaja, lebih daripada tu mula la kepala pening.

Battlefield: Bad Company 2 (Menu Options) Dengan spesifikasi hardware rig gaming aku yang ada, aku dapat main game ni dalam mode setting graphic High dengan cukup lancar. Sebab utama yang membuat aku kagum dengan game ni adalah kualiti animasi video 3D game sama ketika main /gameplay memang cantik sangat. Bila main terasa macam sedang menonton filem-filem perang Hollywood pulak . Banyak perubahan darisegi kualiti bunyi dengan game sebelum ni.. Bestt.. Memang "masuk".




  

No comments:

Post a Comment